Om forsikringer

Ansvarsforsikring

Det er lovpligtigt for hundeejere at have en ansvarsforsikring, der dækker de skader en hund måtte forvolde på personer eller eller ting.

Sygeforsikring

Ud over den lovpligtige ansvarsforsikring kan det være en god ide at sygeforsikre sin hund. En sygeforsikring dækker dyrlægeomkostninger i forbindelse med sygdom. På den måde undgår man at stå med et svært valg, hvis dyret kommer til skade og har behov for omfattende dyrlægehjælp. Man kan også sygeforsikre katte.

Der kan være forskel på dækningen hos de enkelte forsikringselskaber og der kan også være sygdomme hos racer, forsikringen ikke dækker.

Det er en fordel at tegne sygeforsikringen mens dyret er ungt. Der kan opnås ret store rabatter, hvis forsikringen tegnes, inden din hund er fire måneder gammel.

Har man vores sundhedsprogram VetPlan, giver Dyrekassen Danmark op til 25% rabat på forsikringer.

Ring til os på 75 72 18 66 eller kom forbi og hør nærmere om fordelene ved sygeforsikring.

Oversigt hundeforsikringer

Oversigt katteforsikringer

Dit dyr i trygge hænder

En tryg sundhedsplan til din bedste ven

VetPlan er en sundhedsplan for dit dyr. Det er en abonnementsordning, så du kan abonnere på forebyggende pleje og sundhed. I en VetPlan får dit dyr adgang til ydelser som fx sundhedsundersøgelser, tandtjek, vaccination og store rabatter på foder.

En løbende kontrol betyder, at eventuelle sygdomme og tandproblemer bliver opdaget i god tid. Det er til stor gavn for dit dyrs sundhed og kan i sidste ende spare dig for mange uforudsete udgifter.

▶▶▶ Kontakt os om en VetPlan®